iremmakkk benim bebeğimde sarılık vardı. Uyandırmak da çok zor oluyordu. Altını açıyorduk, ıslak mendille siliyorduk, sesleniyorduk, döndürüyorduk ama bir şekilde uyandırıyorduk. Bu yüzden de çok sık emziriyordum başlarda. Her iki memeden emerse Gündüz 2 gece 3 saatte bir emziriyordum. Tek meme emerse gündüz 1.5 gece 2-2.5 saatte bir emziriyordum. Uyandırmaya da 10 dakika kadar öncesinden başlıyordum. Yenidoğanlar açlıktan da çok uyur. Ona dikkat edin.