iremmakkk Benim bebeğim sarılık olmadı ama olmasın diye çok sık emzirmeye çalıştım. İlk bir ay kesintisiz gece gündüz 2 saatte bir emzirdim. Uyandırması zor oluyordu eşim bazen yarım saat uğraşıyordu ama nazikçe uyandırmaya çalışıyordu😄 altını açmak, ayak tabanına vurmak, koltuk altından tutup tavana doğru kaldırmak vs vs bunları deniyorduk. Şuan 45 günlük yeni 3 saate geçtik. Dün takipli olduğumuz doktorumuza gitmiştik normalden daha iyi kilo almış dedi gelişimi de önce gidiyormuş. Biraz daha sık emzirmeye çalışın tabi uyandırması zor oluyor boğazından geçececek az da olsa süt çok yararlı olacaktır. hikayem yol ışık olur diye anlattım. Hayırlı olsun bebeğiniz Allah analı babalı büyütsün inşallah sorunsuz atlatırsınız süreci ❤️