Ben devletin çizelgesinde yaptırmakta mecbursun dediğiŞeyler hariç hiç bir şeyi yaptırmıyorum. Bu işte bişey olduğunu düşünüyorum neden eczane bunu bize 310 tlye satarken devlet o paraya satıp kendisi kazanmıyor yada niye devlet hastanelerinde gelin burda yaptırın denmiyor ne gibi bir etkisi varki bu yükün altına devlet girmiyor diye ben oturup bi düşünürüm o yüzden ben yaptırmıyorum.