leylaaksuu benim bebeğim de mamayla besleniyor şu an 5 buçuk aylık 4 buçuk aylıktan beri tadımlara başladık Umur Hoca’ya gidiyoruz deniz kullanmıyoruz şu an. Sağlık ocağındaki hemşiremiz de çok ısrar etti demir kullanım konusunda ben de Umur hocayla tekrar görüştüm ama mama ictigi için, zaten mamadan aldığı için demirinin gerek olmadığını söyledi.