leylaaksuu az önce osman hocanın storyde gördüm mama ile besleniyorsa demire başlamayın yazıyor bizim doktorumuz başlattı 4. ay kontrolünde 3 gündür veriyorum bir sorun olır mu acaba korktum
kendihalindeanne leylaaksuu ben de az önce gördüm paylaşımı. Bebeğim daha iki aylık ama merak ettim üste çıksın
leylaaksuu pimpiriklianne43 bende ocean almıştım amadoktorun aklından çıkmıştır o an mamayla beslendiği falan belki aradım ulaşamadım sizin mama ile mi besleniuor bebiş biz tek mama kullanıyoruz
pimpiriklianne43 leylaaksuu evet bizde mamayla besleniyoruz bizede 0.5 ml 2 kere çek ver dedi bugün verdim
pimpiriklianne43 leylaaksuu sağlık ocagindan verdiler damla onu kullanmak istemiyorum dedim doktorum ben veriyim dedi ocean yazmış inşallah kabiz yapmaz birde yarım saat önce ve sonra birsey yemesin dedi
rachelgreen_ Her doktor kafasına göre 🤦🏼♀️ iki ayrı doktor da mamaya rağmen vereceğimi söyledi 6 aylık olduk iki aydır veriyorum
leylaaksuu pimpiriklianne43 bize öyle bişey demedi ben mamadaj sonra veriyorum bir de kabızlık yapma ihtimali mi var benim bebeğim kabız oldu çünkü çok katı kaka yapmıştı dün ilk defa
pimpiriklianne43 leylaaksuu sağlık ocağındaki ebe damlayı verirken kabiz yapabilir 10 günü geçerse ilaci değiştir dedi bende ona hiç başlamadım doktora dedim kabiz yapmayan demir damlası verirmisiniz dedim bunu yazmış ilk defa bugün verdim bakalım nolucak
pimpiriklianne43 leylaaksuu eğer kabiz yapmazsa bi zararı olmaz bence sonuçta vitamin ek gıdayı sordum internette mamayla beslenenler 5. Ayda ek gıdaya başlasın diyordu kesinlikle hayır 6. Ayi gekliycez dedi
pimpiriklianne43 leylaaksuu ve sağlık ocağındaki ebe d vitamini ile aynı zamana denk getirme dedi birini sabah veriyorsan birini akşam ver dedi d vitamini sabah verdim diğerini şimdi akşama bırakmadım belki huzursuzluk yaparsa şimdi yapsın bari dedim
leylaaksuu pimpiriklianne43 bize 4. ayda tadıma başla 5 aylıkken öğün yap dedi kaşık ucuyla veriyorum bende
leylaaksuu pimpiriklianne43 allaah allaah neden bu kadar önemliyse her doktor uyarmıyor bende sabah d vitamini veriyorum 3 saat sobra demiri veriyorum
pimpiriklianne43 leylaaksuu valla birinin dediğini birisi tutmuyor oğlum ben birsey yerken hep ağzıma bakıyor kötü oluyorum sordum dün 5 aylik olmak üzereyiz sadece mamayla besleniyor tadimlara basliyimmi diye kesinlikle hayır dedi 6.aydan önce olmaz dedi 6 aylik olunca gel ek gıdayı konuşalım dedi