Bebesiannesi etkafa daha önce de yapmıştım böyle var kesin hamileyim dedim beta <2 çıktı çok üzüldüm şimdi yine o hayal kırıklığını yaşamak istemiyorum 😥 ikinci gebeliğim de dış gebelikti ölümden döndğn korkuyorum
gunes716_ Bebesiannesi aldım şükür darısı bekleyenlerin başına rabbim sağlıkla evlatlarımıza kavuşmayı büyütmeyi nasip eylesin amin