Eslemsi_04 Bebesiannesi varla yok arası gibi yarın falan testi tekrarlayın veya net sonuc için kan verin bence
MyDarlingSon Bebesiannesi bence var gibi hayalet çizgiye benzemiyo gibi ama tabi fotoğraftan netlik kazanamayiz siz bir kan tahlili yaptırın hemen cikar
eceada2224 Bebesiannesi adetime 4 gün kala benim böyle çıkmıştı gecikmede daha koyu çıkar farklı marka test ile tekrarla bence
gunes716_ Bebesiannesi bilmiyorum bilgim yok yanlış yönlendirme yapmak istemem ben test yaptığımda 2haftalik hamile oldgum için silik çizgi vardı
gunes716_ Bebesiannesi aldım şükür darısı bekleyenlerin başına rabbim sağlıkla evlatlarımıza kavuşmayı büyütmeyi nasip eylesin amin