cemreemir amin canım ne diyeyim ki annen kardeşin desek onlarda bş yere kadar dost desek oda bş yere kadar herşey yine tek başına sen baba da olsa bazen boş oluyor benim eşim pek yardım etmez nadir onuda kızım istemiyo bazen babasıyla oynuyor ama illaki bende gözünün önünde olayım oyuna bende dahil olayım evlat büyütmek çok zor Allah yar ve yardımcın olsun tekrar