yaraliceylanim Benim bebeğim 8 aylık ama daha dün instagram annesutudoktoru adlı doktorda denk geldim.Bir bebek için 9 ay büyüme atağıymış.Algısı,ilgisi ,etrafa karşı merak duygusu artıyormuş.Artık gündüz 3 uykudan 2 uykuya geçmiş olmalıymışız ve bu geçiş süreci de etkiliyormuş.Bu ayda sık uyanmaları normal kabul edin diyordu.Benim bebeğim zaten doğduğundan beri geceler bir kez bile kesintisiz uyumadı , o yüzden ben bilmem atak dönemi filan .Her ayım böyledir benim😂