ygtzynp myprincess1 5 buçukta pes etti yatırdım ama şimdide 1 numarayı okula göndermek için kalktım gözlerime kürdan soktum açık kalamıyor yoksa 🤦🏻♀️
hepyerdeyizz myprincess1 ufaklık nöbeti vardı dk başı mizirdandi . Normalde sessi pek çikmazdi dün bı yaşlı teyze gördü nazarci gördüğünde uyuyodu Nazar etti galiba 🙄🙄
myprincess1 hepyerdeyizz okutsaysınız babaanneye anneanneye dedelere falan Hepimizin bebişlerini kötü gözden nazardan korusun Allah
gamze0607 Ay ben bu gece kocama devrettim bebeğimi, mışıl mışıl uyumuşum 😂 şimdide acıktığı için kalktım 🥱 emzirip uyuyacağım inşallah
myprincess1 gamze0607 zaten nöbet değişimi olmayınxya daha da zor 😂biz de öyle gece bir süre eşim ilgilendi
kuzeygrm myprincess1 bebeklerinşz kaç aylık benim 4 aylık akşam 8 de uyuyor sabah 10 da kalkıyor gece 2 kez mızırdanır gibi olıyor hemen karnını doyuruyorum o hiç gözünü bile açmıyor beşiğinden bile çıkmıyor
myprincess1 kuzeygrm ayyyy ne güzel inşallah biz de böyle oluruz atak dönemini geçirdiniz mi? 2 ay 27 günlük bebeğim