myprincess1 Kimlerin bebişleri ayakta Kimler nöbette 🥱😂 Kimler uyuttu keyif kahvesi içiyoor Ses veriinnn
leylaaksuu myprincess1 benim bebe çoktan uyudu niye olduğunu bilmiyorum ama uyanmasını bekliyorum 4 5 gibi uyanıyor 🫠
Layddiana myprincess1 yarım saatte bir ağlayarak uyanıyor şu an uyuttum ama benim uykum kaçtı zaten tekrar uyanırsa sarhoş olmayım dedim
leylaaksuu myprincess1 kendi kendime kalmak uyumaktan daha iyi geliyor istesemde mental izin vermiyor biraz boş takıl diyo 😂😂
myprincess1 leylaaksuu haha sende haklısın ben de öyle yapıyorum çoğu zaman kendime vakit ayırıyorum uyanık kalarak
myprincess1 cLearQueen benimki de ,uyanalı bir buçuk saat oldu uyutmaya çalışıyorum ama gülücük saçıyor hiç uyumaya niyet yok…..🥱🥱🥱🥱
beyzzsenturkk_ myprincess1 bebişim değil kocam ve kedim ayakta ikisi de bişeyler yiyor beni de bekletiyor bensiz yiyemiyormuş😂
ygtzynp myprincess1 atom parçalayacak kızım o yüzden çok erken kalkması gerekti 3 den beri oturuyoruz yarı ağlamalı şekilde o çok gizli formülü kayda alıp inşallah uyuyacağını düşünüyorum 😂
MnkKrtl myprincess1 been 🥹 akşam üzeri uyuduğu için uykusu sarktı vallahi hastada olcam galiba bütün kemiklerim ağrıyo yoruldum
CankizimRavzam myprincess1 kızım 5 yaşında akşam 9 da yattı gece 1.de kalktı oturdu saat 3 e kadar sonra beni uyandırdı kendisi uyudu ben hala uyuyamıyorum