egeniinnannesi doğduğundan. Beri hep anne yanı beşikfe yatırdım zaten yatagıma sıfırdı aynı yatakda yatıyo gibiydik ben hiç ortama almadım korkkarım öyle şeylerxen deli yatıyorum zaten ama gık dese kalkardım orası ayrı 2.5 yasındaykende odasını ayırdım