Kızlar bebeğim 39 günlük biz kendi yatağmıızda aramızda reflü yatağında uyutuyoruz. Yatak yüksek ve kenarları olduğu için güvenli. Siz ne zamana kadar aranızda yatırdınız? Ya da yatırdınız mı? Anne yanımız var ama ben ona yatırmaya hâlâ cesaret edemedim. Çok alıştık aramızda yatırmaya, şimdi yanımda anne yanı yatağında yatmaya bile bırakamıyoruz napıcam fikri olan yazabilir mi