yagmurkokusu_ Benim oğlum pek sevmediği için faydasını görmedim. Anasınıfı öğretmeni yakınım var o da haftada 1-2 saat gidilen bir yer ve öğretmenle ya da arkadaşlarla birebire iletişime girilmediği için pek faydası olacağını düşünmediğini söyledi.
Hem de aylık 2.200 tl ve sadece ayda 4 kere gidiyor
Ben şimdi kreşe vermeyi düşünüyorum en azından haftada 5 gün 5 saat gider, faydalı olur.
Ama istanbuldaysanız belediyenin ücretsiz oyun grupları var, onlara bakabilirsiniz. Ben başvuru yaptım haftaya başlayacağım. Ücretsiz olduğundan bi denemek istedim.