Eylulasell [silindi] kestim çok güzel oldu elinde bile hissediyorminsan rahatlığını kesinlikle tavsiye ederim
rabia22 Devrimaydaliya bende molfix ten slepyye geçtim ama lastik izi sorun oldu sizin dediğiniz gibi içteki lastiği kopardım bakalım inşallah işe yarar
espalp Eylulasell külot bez de benimkinin bacaklarını kızarttı. Pişik ya da sızma yok asla ama bacakları kızarıyor. Bezden çok memnundum başta olmuyordu neden sonradan oldu anlamadım😓
ikanyilmaz espalp aynı sorunu yaşıyorum başta hiç sorun yaşamadım fakat bacakları kızarıyor lastik izinden yara oldu ne yapıcam bilmiyorum değiştirirsem önerdiğiniz bez var mı
Eylulasell [silindi] evet iç lastiği hemen kes dene zaten ne kaybedersin ki en fazla bi kıyafeti batar ❤️😂
[silindi] Eylulasell evet zaten aktif olarak kıyafet değişiyoruz molfix ıslak bıraktı jenny willy kremli en son minies o da taşırdı sleepy aldım eşim artık piyasadaki tüm ürünleri kullandık diyecek diye ses etmiyorum 😂😂 o yüzden herşeyi denedim ama iz yapıyor bey diycem 😂😂
[silindi] Eylulasell ay hiç sorma canım ya İnan herkes bana bez sorduğunda farklı söylüyorum çok kararsızsın diyorlar 😂😂
Annesininpogacayanagi Eylulasell elinle yırt kopar cabuk kopuyo zatn. Onlar iz yapıyo kopardıktan sonra sıkıntı yaşamazsn canm
Bebegimcanim Eylulasell bedeni küçük geliyor olabilir mi acaba bebişler tombişse illa sıkma yapar Çünkü
Ozlmre Ben o lastikleri poposunu saracak sekilde içinden genişletiormo lastkler sayesinde taşmıor.. Ayrıca gevşek bantlayın bi tık bol bırakın.