Benim kızım kaka yaptığı zaman taşmıyor 3saat 4 saatte bir bez değiştiriyoruz ve ben hiç sızdırma taşırma görmedim annemde o taşırmasın diye konuluyor dedi denemekten bişey olmaz dedim denedim ve öyle baktım iz kalmıyor öyle devam ediyorum başka beze geçmeye korkuyorum doğduğundan beri slppy