LadyGaddar dahilyeye gittim.bu bütün şikayetlerimi söyledim ,kan idrar vs istedi ,dedi onlara göre seni o bölüme yönlendirecem, herşey normal çıkınca , yönlendirmedi ,dahilye yönlendirmesi olmadan da sanırım gidemiyorsun direk , ve açıkçası çok da korkuyorum kolonoskopiden 🥲,,,avokado denedim kaç defa öğurdum yiyemedim , zeytinyağı her gün tüketirim,kuru yemiş de öyle , haşlanmış yumurta, yoğurdum da doğal temiz kaynanamın ineği var ,peynir vs hep doğal ,ama rahatsız olduğum kesin bana iyi gelmeyen besinler var ,dün öğlen makarna yedim ,akşam 10 da şiddetli bir karın agirisi ve miğdem bulanıyordu , bağırsaklarım hareketlenmeye başladı çok kötüydü