Elfelf475 goktugneslihan evde değilim bu hafta ama normal ahşap beşik. Meltem markası. Sallanıyor evet ben çok sallayıp alıştırmıyorum ama
timuskolik goktugneslihan ilk günden beri park yatağında uyuyor. Yoyko 8 in 1 park yatak almıştım. Anne yanı oluyor bu arada.İlk 1 ay üzerinde yataş juno vardı sonra çok sık uyandığını farkedip kullanmayı bıraktım onu. Ben yatağımda hiç yatırmadım çünkü alışır, dönerken vs canını yakarım korkusu vardı.
birerkekbirkizannesii goktugneslihan ay asla yanımda yatıramadım bı kaç kere bırlıkte uyuya kaldık Allah korudu, uykum çok ağır resmen ölüm uykusuna yatıyorum felakete yol açarım Allah yaşatmasın. alarm kuruyorum ona bıle kalkamam ben rısk alıp yanıma alamıyorum uyumasın aglasın yanımda yatmasın yeterlı
bussege gündüz bazen babynest yatağında bazen park yatağında, geceleri de doğduğundan beri park yatağında uyuyor. ama şu aralar ataktayız gündüz uykularını kucağımda tercih ediyo😅
sarapchanel goktugneslihan 2 aylıktan beri yanımda yatıyor beşiğine bir türlü alıştıramıyorum koyduğum an çığlık çığlığa kalıyor, bizim yanımızda yatmaya cok alıştı şimdi 8 aylık hala bizimle nasıl alıştırıcam ben de bilmiyorum
myprincess1 Hep kucağımda bağrım da hâlâ yapışığız, 3 aylık olacak Ama hiç şikayetçi değilim 🥺🐣💓 çünkü canım kızım 😅🧚🏻♀️💓💓
Duyulurum goktugneslihan büyük oğlum park beşiği istememişti ben de yanımda yatırdım. Küçük de istemedi ama ısrarcı oldum. Hala ara ara istemiyor ama vazgeçmiyorum yanımda çok zor