Merhaba. Bebeğim 2.5 aylık oldu. Artık kendi yatağına yatırdığımızda uyumuyor, ağlıyor. Bizim yatağımızda yatmaya başladı. Korkuyla uyuyorum sabaha kadar. Sallanan beşik tarzı ana kucağı mı alsam diyorum. Sizin öneriniz nedir ? Nerede uyutuyorsunuz ? Önerdiğiniz yatak,beşik, ana kucağı vs fotoğraf ya da linkini paylaşabilirseniz çok sevinirim 🙏🏻🌸