Asyaaihsnser canim once korkma,unutma korktuklarimiz başımıza gelir. Yasin kac olursa olsun bebeğine en iyi sen bakarsın. Evet uyku inanılmaz tatli ama maalesef ilk Ay emzirme cok onemli ,ben emziremedigim icin bebegim sarilik oldu inan o zaman cok daha perisan oluyirsun. Ilk ay yaninda biri yoksa saatini de kapatıyorsan gece olmadan sen de en az iki kez gündüz bebeginle uyu. Ağzından burnumdan süt geliyorsa annesi nooolur gazi çıkana kadar yatırma, kiyamam ona minnacık bedeni sutu zor sindiriyor. Benim bebeğim de arada ağzından burnundan süt gelerek kusuyor kıyamıyorum kucağımda uyuyunca gazını çıkarmıyordum. Belki ise yarar bi bardak kahve de içebilirsin gece miden ağrımıyorsa ve aksam hafif ye ki uyku bastırmasın kuzum.