Asyaaihsnser 1 aylik kontroluna kdr 2 saatte emzirmeye kalk canım.
Tabi gece kendi hic uyanmiyosa uyaniyorsa kaldirmana gerek yok.
Her emzirmeden sonra da gazini çıkar ki o zmn kussun rahatlasın.
Yan yatir kussa bile bogazina kacmaz bu şekilde.
Ben 3 3.5 aydan sonra rahatlamaya başladım çocuklarımda.
Uykusu guzelse sorun yok ama aglayarak uyumuyorsa gazını atamiyo olabilir dr.a göster gaz damlasi verir ikinizde rahatlarsınız 🥰