myavocado bendenbirtanedahayok aşırı tuttu bebeğinkileri yıkadım, bizimkileri atsam mi biraz daha birikse mi diye sepete bakıyorum 😂😂😂 alttaki gece çok güzel uyudu
tubiiik_ myavocado tutmadı kızım hasta gece cok ateşlendi oyuzden güzel bi uyku noo alttaki anne aksam yemeğini dısarda geçiricek
cnsu77 tubiiik_ tutmadı evde yicez yine 🥲 alttaki anne evi toplamak istiyor ama bebeği durmadığı için yapamıyor 😅
Yawasabeheyranarasokaktasan tubiiik_ maalesef bizde hiç disarda yemek olmadı🙄bebegimi uyutuyorum . Altaki anne ev üstü ve gorumce kayin peder kaynana kayın jaynanın kaynanası kaynanın kayınpederi ne bok varsa hepsiyle birlikte yaşıyor 🙄
mero_81 Yawasabeheyranarasokaktasan tutmadı 😂 gurbetteyim kimsem yok 😂 alttaki annenin bebeği diş çıkarma döneminde🫠🫠
mikiail mero_81 vallahı tutmama olasılıgı çok dusuk çunku sureklı diş çıkarıyor. Altakinin bebegının ismi a harfıyle başlıyor
tulayks mero_81 tuttu 4 aylığız eli sürekli ağzında salyalıyız 😂 Alttaki anne çok yorgun ve bebeğini uyutmaya çalışıyor 🥹
1prensesannesi__ tulayks tutmadı mışıl mışıl uyuyor kahvemi içtim dizimi izliyorum yapacak iş yokmuş gibi 🤣🤣 alttaki şuan kahvesini içiyor
kendihalindeanne 1prensesannesi__ tutmadı bebe altı temizliyorum 😅 alttaki yeni uyandı kahvaltı yapiyor
leylaaksuu Rabia_annesi tuttu kucağımda şu an yeni uyudu 🫠 alttaki anne kaynanasıyla aynı binada yaşıyorr