sinobumm prensannesi15 memeyi bırakmaz ben ilk iki hafta mama+anne sütü besledim. Siz sürekli emzirin ama sütünüz gelmese de. Şimdi anne sütü devam ediyoruz. Maddi durumunuz müsaitse solgar ın anne sütü arttırma için vitamini var. Alabilirsiniz. Tahin helvası da attırıyor. Bana sürekli aç bu çocuk dedikleri için ben sürekli besledim meğer gazı varmış doktors gidince anladık
oyailay @prensannesi15 oyailay biz ilk ay enjektörle verdik biliyorsunuzdur yöntemi. Elinizi iyice yıkayıp veya eldivenle serçe parmağınızı emerken yandan enjektörle mama veriyorsunuz. 1.ay kontrolümüzde süt artırmaya çalıştık artmayınca doktorumuz bunun geçici bir çözüm olduğunu biberon vermemiz gerektiğini söyledi biberon kullanmaya başladık ancak bir 2 hafta kadar önce meme reddi yaşadık. Sütün hem miktarı hem de akışı yavaş olunca bebeğin emmek istemedi. Bir emzirme danışmanıyla görüştük. Az da olsa tekrar emebilmesi için şu an eds yöntemi ile mama veriyorum. Belki memede daha fazla zaman geçirirse süt de artar diye umuyoruz. Eğer yapabilirseniz bence eds ile bir süre devam edin daha bebeğiniz çok küçük çünkü sütünüz artacaktır ama eğer ben yapamam derseniz en memnun kaldığım marka comotomo biberonlar. Biraz pahalı ama gerçekten memeye en yakın olan o. Memeyi reddettiği günlerde diğer bütün marka biberonları bırakıp comotomoya dönmüştüm sonrasında eds başladık. Enjektör çok önermiyorum boğazına kaçabiliyor tek başına vermek de zor bana kalırsa. Ama tabi tercih sizin🙏🏻 yine sorunuz olursa seve seve yanıtlarım 🌸
prensannesi15 oyailay çok teşekkür ederim detaylı anlatımınız için aslında bebeğim memeyi emiyor ama doymuyor bence sütümü arttırmam gerekiyo🥹
oyailay prensannesi15 meme reddi ilerleyen zamanlarda meme+mama beslenen bebeklerde oluyor. Sizin için çok çok erken. Mümkün olduğunca süt artırımına yönelin siz ama baktınız eğer problem şu an bebeğinizin doymaması o zaman hiç geciktirmeyin hemen mama verin. Sütünüz arttıkça mamayı yine kesersiniz zaten önemli olan bebiş doysun ve sarılık olmadan ilk günlerini atlatsın 💕
oylesinebiri__ prensannesi15 meme reddi yenidoğan bebekte olmuyor biz doğduğu gibi emzik verdik sonra enjektörle vermeye çalıştık doymadı sabahlara kadar ağladı doktor deli misin çocuk enjektörle nasıl doysun meme reddi yapmayan bi biberon sor eczaneye onlar verir dedi gittim aldım bebeğim hala hem meme hem biberon içiyor hiç redd etmedi memeyi 7 aylık
atarepla İlk 15 gün gazdan ağlamaz tek sebep açlık. Muhtemelen doymuyor. Mama ver. Beni yanlış yönlendirdiler mama vermedim şekeri aşırı düştü komaya girmek üzereydi zor farkettik lütfen dikkat et.
prensannesi15 oylesinebiri__ hangi biberon acaba ben hamileyken lazım olur belkindiye avent almıştm ama biberonla vermeye cesaret edemedim bir daha memeyi almaz mı acaba diye
biimiyomyardimet prensannesi15 sağlıkla büyüsün öncelikle ☺️ gazı henüz başlamaz çok erken ama siz yine de her beslenme sonrası gaz masajını yapın. Hastaneden çıkalı 2 gün olmuş, 2 günde belki sütünüzde azalma olmuştur yada tam çekemiyordur çok minik olduğu için gücü yetmiyordur. Alışana kadar enjektör desteğiyle mama verebilirsiniz ☺️
Minikkelebek_ prensannesi15 karnının doyduğuna emin okun. Deneme olarak mama verebilirsiniz. Örneğin mamaya rağmen ağlamalar devam ediyorsa ammayı kesip emzirmeye devam edersiniz. Aç olmadığından emin olduktan sonra belki anneci bir bebek olabilir. Kızı. Öyleydi. İlk başta aç diye mama verdik ama 15 dk sonra tekrar kıyamet koptu. Sonrasında sürekli göğsümde kucağımda olmak istediğini çözdük. Kokumu alınca daha sakin oluyordu. Belki sizin bebeğimiz de sizi istiyordur sadece.
oylesinebiri__ prensannesi15 Chicco naturalfeeling yenidoğani kullandık bebeğim büyüdü büyük boyunu aldık anne memesi gibi yapısı meme reddi yapmadığını ezcane deki kadın söyledi kendi bebeğime kullandim sende kullan yapmaz dedi önce lansihon çıkardı sonra geri bıraktı benim sana vereceğim biberon red yapmaz gerçekten yapmadı
maviummu19 prensannesi15 göğsüne yatır bol bol tentene yap tedirgin değil sakin soğukkanlı olmaya çalış şuan seninle ten tene temas onu sakinleştirir en çok
Deletedmom_216 prensannesi15 gazi vardir muhtemelen. Gaz damlasi verdi mi domtorumuz onu duzenli kullanin vermediyse kendiniz alin. Ayrica kolay ciskrtabilmesi icin bagirsaklarini hareketlerin masaj yaparak
prensannesi15 merry776_ sütünü arttırmak için neler yapıyorsun canım. Ben bestlak damla promalt içecek içtim dereotu çok tükettim kayısı hoşafı ve bol su 3-4 litre
merry776_ prensannesi15 her gün kayısı bol su sağlıklı kahvaltı ve akşam yemekleri oluyor günde 1 küçük fincan turk kahvesi akşamları ya da soğuk kahve tüketiyorum günüm böyle benim ama artmıyor sütüm 3 kutu mama kullanıyoruz 1 ayda ya düşün kilo alımı da normal.