Metehan45
Metehan45 Bende çok önceden gastrit başlangıcı olduğu söylenmişti. Ama senelerdir bir ağrı hissetmiyordum. Ta ki o güne kadar. Midem sırtım kalbim hep ağrıdı. Tansiyonum falan düşük çıktı, birşey yiyip icemedim hazımsızlık yaşadım. Doktora gittiğim de beni Gastroenteroloji ye yönlendirdi. Gittim, ağrın bir daha olursa gel endoskopi yapalım dediler. Elhamdülillah olmadı. Saraçoğlu kürü var ya , sabah aç karnına aynisefa akşam yatmadan havuç suyu. Onu uyguladım. Çörek otu yağı ve udi hindi yağı içtim , çok şükür iyi geldi o gün bugündür ağrım yok