Haticeyns Yok bende öyle bir sey olmadı, olmuyorda.
Acı su ve yangın gibi bir durum vardı çay hatta su içmek bile ızdıraptı deliriyordum yangından aç kalmak istiyorum sadece aç kalayım yanmasın midem diyordum yemek borum eriyecekti sanki o derece yangın vardı. Endoskopi çektirdim reflü çıktı ilac basladık mide koruyucu her sabah aç karnına birde gaviscon işte