GezginPaNDa Ballloglum bence üzülmek yerine kendinizi şanslı hissetmelisiniz. Ne güzel babası uyutuyor size alan kalıyor. Ya bir tere giderken ağlayıp size yapissa bu sefer daha zor olurdu