Çocuklarımız 3,5 yaşında erkek. Arkadaşımın oğlu annesinin boynuna sarılıyor sürekli. Benim oğlum bana çok sarılmaz. Aramızdaki bağ mı zayıf. Bundan dolayı mı. Ama gözünün içine bakarım hep onu mutlu eğmek için uğraşırım sabırlı davranır sürekli etkinlikler yaparım. Kurmam bağırmam çağırmam çok nadirdir. Ama böyle sevgi yumağı değil. Bilmem anlatabildim mi. Çok sarılmaz kimseye. Ama ben kimse değilim ki. Valla bugün ki çocuğu gördüm içim eridi. Annesinin boynuna sarıldı durdu. Uyurken falan çok sarılmaz mesela yan yana yatarız ya da ben sarılırım. Fazla sıkıntıya gelemiyor. Bazen kreş çıkışlarında sarılır. Bazen de bana vurduğunda özür dişer öper. Annecim der. Bugün arkadaşıma gittim akşam 9 gibi. Babası uyutacaktı. Giderken söyledim oğlum ben gidiyorum gelcem hemen dedim tmm git dedi babasıyla oynamaya devam etti. Hiç gitme nereye falan diye sormadı. Mesela akşamları babam uyutsun der. Ama sabah ben işe gittim anneannesine uyanınca annem nerde diye ağlamış. Şaşırdım sevindim. Arada böyle soruyor ağlıyor şaşırtıyor🙂 ama ben isterdim ki bana çok düşkün olsun. Elimden geleni de yapıyorum ama neden böyle sizce daha değişir mi ? Bağımız mı zayıf yoksa bununla alakalı değil mi ?