Leylaa_ kusma yaşanmadı. Fakat hafif ateş oldu, ilaç kullanmayı gerektirecek seviyede değildi. Bir de aşı yapılan kolda ağrı oldu. Benim çocukların ağrıdığını da başta fark etmedim ben, kıyafetlerini değiştirirken aşılı kollarını kaldırırken ay falan dediler öyle anladım. Acı çektikleri bir ağrı yaşamıyorlardı. 1 hafta boyunca biraz gergin gibilerdi. Benim gözlemlediklerim bunlar oldu.
Bu arada ilk dozu benim teyzem yaptı, kendisi 30 yıllık hemşire, 6-7 sene de enjeksiyonda görev almış. Menenjit için şey dedi yaptıktan 3 gün sonra da ateş yapabilir, halsizlik yapabilir haberin olsun demişti. Aşı oldu birkaç gün sonra çocukta ateş çıktı, acaba hasta mı diye düşünürüz değil mi ama aşıdan kaynaklıdır dedi