momofmychildren sirinilos mutlaka doktora görünün her bebek farklı ama bu kadar uzun uyumasının altında farklı şeyler olabilir Uyurken nasıl besliyorsunuz
sirinilos momofmychildren mama için beşiğinden alında mızırdanıyor hemen veriyorum mamayı , mama sonrası mutlaka göğsümde 10-15 dakika tutuyorum gaz çıkarması için bazen çıkarıyor çıkaramasa da yatırınca alttan çıkarıyor
nura97 Ilk kez boyke baslik goruyorun, genelde anneler tam tersinden dert yaniyor. Tiroid sorununuz varmiydi hamileyken ?
elifozkan sirinilos masallah bence bunu ortalık yerde söyleme nazar olur falan😬 gayet normal birsey. Her çocuk farklıdır biri birini tutmaz ki. Siz uyanmasa bile -mamayla beslendiğini okudum- biberonu ağzına tutun o içip uyumaya devam edecektir
sirinilos elifozkan evet uyurken besliyorum mecbur asla nazar değmedi maşallah diyelim😂 gaz problemi, uyku problemi, atak problemi… bize uğramıyor
nura97 Ilk kez boyke baslik goruyorun, genelde anneler tam tersinden dert yaniyor. Tiroid sorununuz varmiydi hamileyken ?
nura97 sirinilos bebeginizde tsh baktirmadiysaniz bence baktirin. Cunki tsh yuksek olunca uyku hali cok oluyor. Doktorum soylemisti
peramomms sirinilos ay bende seviniyordum 4.ay atağı yaşamadık herşey iyi diye 6.ay 8.ay ataklarında mahvolduk büyüdükçe değişti değişmeye devam ediyor
peramomms sirinilos hiç telaşlanmayı. Benim oğlumda öyleydi küçükken 3-4 aylıkken 4 gibi yatardı sabaha kadar beslenir devam uykuya 5.aydan sonra iyice normal oluyorlar şimdi 10 aylık gündüz toplam 2-3 saar uyur uyusun diye ne çaba veriyorum
sirinilos peramomms 5. Aya kadar bekleyeyim o halde kontrolünde düzelmezse doktora danışırım teşekkür ederim
Mikisss sirinilos azeriyim.burda Bogle bir deyim var.kim ne istiyorsa qarşısındakı şahsda o istediyi şey varsa sağ əlini kafama çırp diyolar🤣mesela birinin mutlu bir ailesi varsa.mutsuz olan ogle diyor.
morkoc7575 sirinilos korkmayın lütfen benim oğlum da 4 aylıkken çok uyuyordu hatta ben çok uyuyor diye doktora götürdüm ama doktor dalga geçti benimle daha ne istiyorsun çocuk uyuyor dedi şimdi 14 aylık asla uyuymuyor
nadidelifora sirinilos uyandığında enerjisi nasıl. Gelişimi ayıyla uyumlu mu. Ne kadar uyuduğu değil uyandığında keyfinin nasıl olduğu daha önemli şuan. Bazen büyüme ataklarında daha çok uykuya ihtiyaç duyuyor bebekler.
sirinilos nadidelifora tummy time yapmak istemiyor başını hala sabit tutamıyor agu gugu var aslında el ayaklarını da çırpıyor dönme yok ellerinden tutunca kalkmak ister gibi kafasını kaldırıyor gelişimi ne derecede iyi bilmiyorum
nadidelifora sirinilos ellerinden tutunca kafasını kaldıran bebek zaten başını tutuyor demektir. Hatta baş tutma kriteri budur. Tummy time zamanını artırmaya çalışın. Zamanla hepsini yapacaktır.