aycoregim nayirnolamaz06 tabii ki cok guzel. İyiydi zaten çok şükür yine de tedbir ici gidelim demistik. 24 saat de gecti hamdolsun bir sorun yok
Deletedmom_216 aycoregim doktorumuz düşmenin yuksekligi cok onemli demisti bize. 50 cm den ustunde direk acile gidilmesi gerekiyomus. Eger 50 cm aşagidan duserse gozlemlenip bi belirt vs olursa gidilmeliymis. Bilginiz olsun
aycoregim Deletedmom_216 ben de boyle bildigim icin direkt gittik zaten ama cok sukur biseyi yoktu yani keyfi falan da yerindeydi. Gozlerine baktim kusmasina baktim uyutmadim 4 saat kadar. Doktor da bir sorun yok gibi gozlemleyelim sadece dedi. Ama uykusu gelmisti dayanamadi artik 4 saatin sonunda uyudu sonra uyandirip doktora gosterdik tamam gidebilirsiniz ama evde izleyin dedi. İyi cok sukur sag olun
nurrr126 Benim bebeğimde yataktan düştü 40 cm yüksekliği hastaneye götürdük doktor baktı her yerine başına vs sorular sordu röntgene girdik bişey çıkmadı kusmadığı gözleri kaymadığı sürece sorun yok demişti
aycoregim nurrr126 bize de iyi gorunuyor isterseniz tomografi isterseniz gozlem yapalim dedi. Benim cocugum olaa tomografi cektirmem dedi. Biz de gozlemledik iyi cok sukur