aycoregim Bebegim 7 aylik olmak üzere ve az once donerken yataktan yere dustu. Direkt yere degil aslinda besikle arasina dusmus yani hizini azaltmistir diye dusunuyorum ama yine de telaslandim. Onu buldugumda yuzustuydu hemen kaldirdim kusmasi vs yok gozleri de kaymadi keyfi de cok sukur yerinde ama napmaliyim? Esimi bekliyorum acile goturecegiz o zamana kadar yapmam ya da yapmamam gereken bir sey var mi
metehanbilge aycoregim geçmiş olsun ilk cocuğunuz galiba öncelikle birşeyi yoktur boşuna acile gitmenize gerek yok çünkü birşey yapmıyorlar gözlem isterler ya da direk emar derler o da çok zararlı kulak arkasında morarma vs yoksa ve ağlamıyorsa yemesinde sıkıntı yoksa sorun yoktur tabi yinede siz bilirsiniz
1234hevlin aycoregim dustıgu her bebegınızın boyundan yuksek mi? Eger alacaksa bısey olmaz Allahın izniyle. Benimkı de dustu daha yeni 8 aylıkken. Cok arastırdım. Acile gitseniz bebege tomografi VS cekmek istemiyorsanız size sadece gozlem yapacaklar kusma goz kayması huzursuzluk goz bebeklerınde buyukluk farkı var mı VS. Tomografi de cok zararlı. Ben goturmedım 4 saat uyumadı genel durumu iyiydi ve kafası da sısmıstı alnında. Siz Bi ıyıce kafasını kontrol edin şiş var mı? Uyutmadan genel durumunu izlemeniz yeterlı bir sey olmaz Allahın ıznıyle
nayirnolamaz06 aycoregim 2 saat uyutma bişey olmaz annesi benim 2 çocuğum da bebek arabasından yataktan koltuktan düştü melekler koruyor onları siz tedbir amaçlı yine de bir hastaneye götürün ama hastane 2 saat müşadede tutar
Gzm3455 aycoregim 4 gun once benim de 7.5 aylik bebegim yataktan düştü 70cm yukseklik kendisi 68cm yüzüstü düştü sizin de bahsettiginiz gibi gun boyu takip ettim yeni uyanmisti zaten uyku duzenini de bozmadim doktoruna mesaj attim havale goz kaymasi kusma uyku belirtisi huzursuzluk yoksa endiselenmenize gerek yok dedi icinizi ferah tutun ben kendim de saglikciyim o yuzden evden takip ettim ama bu tarz durumlarda hastaneye gitmek en mantiklisi en iyisini yapmissiniz umarim bebisiniz de iyidir
anonimmomp_ Sadece gözlemleyin kusma uyku hali huzursuzluk vs yoksa Allahın izniyle bir şey olmamıştır. Yerde halı var mıydı peki
aycoregim anonimmomp_ yok parkenin uzerine dustu..uyku hali de söyle aksam 6 da uyandi hala uyumadi o yuzden uyku hali
aycoregim metehanbilge ilk cocugumuz evet. Geldik acile onlar da ayni seyi dedi tomografi ya da gozlem dediler biz de bekliyoruz simdilik
iremsarp Kafasına bak bir yerde şişlik morarma var mı. Uyumaya çalışırsa uyutma ve acilen doktora git geçmiş olsun
aycoregim iremsarp sislik morluk gormedim. Uyumak istiyor cunku zaten uyku saatiydi ama uyumamasi gerekecek 6 saat daha
aycoregim 1234hevlin hayir farkli hicbir sey yok cok sukur. Evet dustugu yer bizim yatagimiz o yuzden biraz yuksek. Hastaneye geldik doktor ya tomografi cekecegiz ya da bekleyecegiz 6 saat dedi. Ben olsam tomografi cektirmem dedi bekliyoruz biz de
Mytinyson Benim bebeğim düşmüştü ve kafasının arkası böyle hafif kanlanmıştı derisi ona rağmen 12 saat gözlemle dediler hiçbişey yapmadılar. Kusma , göz kayması, uyku hali olursa gelirsin demişlerdi. Bi kağıt vermişlerdi hatta belirtileri yazan
aycoregim Mytinyson evet bana da o kagidi verdiler. Doktor dedi ki bence bir sorun yok ama gozlemleyelim
Mytinyson Ama anne yüreği hissediyor. Çok yüksektrn düştüğünü ya da bir sorun olduğunu düşünüyorsanız içiniz rahat değilse götürün
aycoregim Mytinyson yani yetiskin yatagi tabii yuksek bebek icin. Ben saglik meselesinde biraz fazla temkinliyim o yuzden geldik. Bekleyecegiz
aycoregim Gzm3455 iyi bebegim cok sukur sadece uyku saati cok gecti uyumak istiyor uyutamiyorum o canimi sıkıyor. Herhangi bir sorun yok gibi ama gozlemliyoruz biz de