gullupullu Busbus03 kalp hastasıyım ritim bozukluğum ve anksiyetem var kalbim 198 elti bile gördü yapabilecek biri varsa karotiz masajını araştırmanızı öneririm geçmiş olsun
fairytaleofthestars gullupullu kalp hastalığınız ne acaba tam olarak geçmiş olsun ben de araştırayım dediğinizi. Benim de nabzım yüksek ya ilaç alınca düşüyor almayınca fırlıyor kaygı bozukluğu, anksiyetem de var bence
Busbus03 fairytaleofthestars kalp rahatsızlığım tok bende de panik atak kaygı hepsi var inwnılmaz iyi geldi bana kötü düşünmüyorum sinirlenmiyorum çok fazla daha dinç enerjik oluyorum nabzım da yükselmiyor çok şükür