Busbus03 Kızlar bu beni çok Rahatsız ediyor hele anksiyete tetiklenince bir şeyden korkunca falan saatler günler sürüyor öneriniz var mı
GkcnKn Busbus03 geçmiş olsun, ortam değişikliği, anında kafa dağıtacak şeyler dikkati başka tarafa yönlendirme, nefes egzersizlikleri genelde bunları öneriyorlar ben de yapmaya çalışıyorum
Masalina12 Busbus03 en iyisi takamamak geçen sene. Ben mahf oluyordum sanki kalbim dış tarafımdan atıyordu arada yine oluyor ama eskisi gibi değil takmıyorun artık
siyah0606 Busbus03 o anlarda kafa dağıtmaktan başka birşey gelmiyor elden maalesef ama işte tam tersi heyecan daha çok yapıyoruz daha çok yükseltip bende ilaç kullanmak istemiyorum öyle idare ediyorum
mobesebesir Busbus03 benim normal nabzim hep 90 95 arasıdır. Astım hastasıyım öksürük vs artinca 120 125 e kadar çıkıyor ama beni çok etkilemiyor alıştım sanırım hafif Bi çarpıntım oluyor
Busbus03 GkcnKn evet çok işe yarıyor ama gece gelince çok kötü oluyo aslında psikolojik olduğunu biliyorum yaşadığım şeyden ya da panikten ama yine de aşamıyorum sizin kaç oluyo 2 gecedir nabzım 130 kadar çıkıyor bu sefer panik yapıyorum daha beter oluyo 2 gecedir 4 5 buluyor uyumam uyutmuyor asla çarpıntı da oluyor tabi
GkcnKn Busbus03 Busbus03 benim de eminim o kadar oluyordur bazen ama hiç ölçmıyorum hastanede gündüz vakti 66 çıktı ama çok hızlandığında kaça çıkıyor hiç bilmiyorum bir an önce iyileşmemiz lazım nasıl yapacağız bilmiyorum ama böyle kendimize çok zarar veriyoruz
Busbus03 Masalina12 takmamaya çalışıyorum ama elimden geldiği kadar tabi bir de siz takmayınca geçti mi aslında kendime çok telkin veriyorum ama
Masalina12 Busbus03 ya şöyle ben hamilelikten önce çok yaşıyordum ve hamile kaldım devam etti hata sürekli kardiyoloji ye gidiyordum ama doğum yaptıktan sona zamanımı kızıma verdim bide evde çok durmamaya calisiyorim kayınvalidemler köyde oturur annemlerde oraya gideriz sürekli açık alan çok iyi geldo bana bide kızım doğduktan sonra baya azaldı bende
Busbus03 GkcnKn evet kesinlikle 😥 aslında ilaç verdi kardiyolog ama kullanmak istemiyorum ya bağımşılık yapcak diye ya da kendim aşmak istiyorum
GkcnKn Busbus03 eğer çok hayati değilse deneyin ben de ilaç taraftarı değilim kendimizi durdurmak zorundayız yine bizim elimizde çaremiz her şeyi piskoloji inanın yapmamız gerekeni biliyorum ama yapamıyorum işte
Busbus03 GkcnKn evet bende öyle yani nabzım 74 kadar düşüyor sakimkem moralim bozuk değilken diğer türlü 120 130lara çıkıyo çok kötü yani
siyah0606 Busbus03 maalesef canım Rabbim şifa versin çok zor yaşayan bilir nabzım 135 yükseldiğini biliyorum çok kötü b😒😒
Busbus03 mobesebesir evet alışınca normal benimde otururken genelde 95 100 aradı ama yükselince rahatsız ediyor