poyraz1210_ mavipapatya1 ElisaninAnnesi_ dilan2431 blackbird Sogukbaklava Dzeyy dilan2431 bunemeselaa Rabia_annesi kirmizibalikbeachte gulhoca naznasel KendiEvimdeDeplasmandayim Byt28 buselici naznasel Deletedmom_122 Rabia_38_01 Meri-Mel denizalismom 50krsvertirreekk Feyzosumunannesi uykusuzanne__ Kan bulundu uzun süredir yoğun bakımdaydı birkaç gün önce hava makinesine bağlandı konuşamaz oldu bugün de kaybettik babamı haber vercem demiştim herkese teşekkür ederim keşke iyi haber verebilseydim
kirmizibalikbeachte poyraz1210_ bende msj atayım isterseniz bi kaç kişi atarsak belki dikkate alırlar
poyraz1210_ kirmizibalikbeachte hayır demem valla şuan glikoz seviyesi 7 lerde orda da kan verenler bulunmuş 10 a çıkmadan odaya alamıyorlar kanser kemiklere ulaşmış ağır anemi var şuan gelen kanı tüketiyor vücudu
kirmizibalikbeachte poyraz1210_ mesaj attım umarım dönüş sağlarlar. Çok çok geçmiş olsun içinizi ferah tutun 🙏🏻
Deletedmom_122 Çok geçmiş olsun, İzmir’de değilim ama aklıma camilerden anons geçtirseniz rica edip ya da belediyelerden belki daha çok kişiye ulaşır diye geldi. Olabiliyorsa ne iyi olur
poyraz1210_ Deletedmom_122 bende düşündüm de maalesef camiden anons etmiyorlar eş dost yayabildigim kadar yayiyorum
poyraz1210_ naznasel trombosit kan demek 0+ kanı ayrıştırıp babama ihtiyaçına yönelik kan hücrelerini alıp vermek anlamına geliyor kanser kemiklerine ulaştığı için yüksek anemi var şuan o yüzden kansızlık yaşıyor vücuda direk kanı vermek yerine vücudu kendi kan uretebilsin diye iyi hücreleri süzüp vercekler
blackbird poyraz1210_ çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin İzmir’de değilim üstüne bir de çok uzaktayım ve tanıdığım hiç kimse yok İzmir de. Yardımcı olmak çok isterdim. 🥺Dua edebiliyorum sadece. Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah . 🙏