Benimki de öyle ya noldu bu çocuğa bilmem doğduğundan beri sma yiyordu bir anda içmemeye başladı diliyle itekliyor öğürüyor ne yapacağımı şaşırdım 3ay 7günlük şu an aç kalır diye korkuyorum memede ağlıyor istemiyor zaten sütüm de yok bir çözüm bulursanız ben de takip edeyim