mutire valla o kadar güzel benim annem senelerdir kullanıyor bende 7 senedir kullanıyorum elektriklenme bendeki biraz eski olduğu için biraz yapıyor ama abartılacak kadar değil bir tane modeli vardı arkadaşımda su koyuyordun düzleştiriciye buhar yoluyla düzleştiriyordu saçlara zarar vermiyordu elektriklenme yapmıyordu çok güzeldi