Düzleştirici olarak hangi markayı kullanıyorsunuz arkadaşlar , ben 10 senedir Philips kullanıyorum fakat artık arkadaş emekliye ayrılacak 😄 pek iyi duzlestirmez oldu. Araştırmalarıma göre iyonizerli düzleştiriciler varmış bunlarin ne özelliği var 🤔 daha mı iyi duzlestiriyor , saça daha mı az zarar veriyor ? Malum bebek olunca çabucak ısınsın da duzlestiriveriyim diyor insan pratik
bir şekilde. Cevaplarınız için teşekkür ederim