ticktack guloyku birde sadece fazladan 1 doz degiil ki eğer karma aşının hepsinde hptip b ıluyırsa 2,4,6 herkes 3 doz vurulcak hepatip b yi demek. Bizimkşlee ise 5 doz demek 5 doz vurulab bi alı hic duymadım
guloyku ticktack 2. Doz hepB aşıda 20 mikrogram aşı varmış, karmaların her birinde hepB 10 mikrogram olacakmış
tahin dmllk gece bir kere oldu ateş düşürücü verip zıbınla yatırdım, şimdi de hafif sıcak tek kat yatırıyorum ama aşırı huzursuz
mutlulukkkzamani Benm bebeğim bir aylık adını vurmadı hemşire iki aylık olunca getir yeni aşı sisteminden o aşı vuracaz dedi kafam allak bulak dogdugunda hepatit b vurmuşlar odur
tahin mutlulukkkzamani aslında sizinki tam uygun o zaman fazladan olmada durumu yok bizde fazladannoluyor sanki
tahin guloyku guloyku sanırım sıkıntı şu oldu eski olanları eskiden yenileri yeniden yapıp bitireceklerdi şimdi kimi bebek daha çok hepatit kimi daha az olmuş oluyor
guloyku tahin galiba öyle. Bu arada ben 3 doktor arkadaşıma sordum. Hepatit B fazladan olursa sorun olmaz zaten ölü aşı dediler. Haftaya doktor randevumuz var ona da soracağım büyük ihtimal o da benzer cevap verir. Ama çocuklara daha az aşı yapacağız deyip eski usul olanlara bunun dayatılması hiç doğru değil
tahin guloyku bende gittiğimde soracağım ama daha var, evet hepatit genelde ateş vs yapmıyor ama keşke güzel bir kamu spotu ile bilgilendirme yapsalardı ya da video ile gerçektrn araştırdım net açıklama yok ya da gece boyu bebek bakmaktan beynim durdu🥲
arzumornek minikbebe2 evet yaptırıp yaptırmamak size kalmış zorlama yok. Yaptırmayacağım demiştim ama yaptırdım açıkçası birkaç yazı okuyunca