Anlamadığım şey karma aşının içinde hepatip b olacak ya bunu hepatip b aşısını yaptıran cocuklara neden yapiyorlar ki, yaptıranlara içinde hepatip b olmayan karmayı yapmaları gerekmez mi? Biz zaten 2 doz vurulduk, karma aşı 2,4,6 ay olmak üzere 3 defa yapiliyor 3 kere vurulaak 5 doz hepatip b almış olacak yani bu normal mi