Mavisiimm damlaytsn 5 günde bozulur dondurucuya koyun çıkardığınızda da buzlu şekilde soğuk su ile kısık ateşte pişirin hem daha çabuk pişiyor kısık ateşte pişirince de asla açılmıyor
byzyldz Mavisiimm ben yapmıyorum zaten bebekle sarması eziyet güzel yaprak bulmak da ayrı dert zor iş sarma😂
damlaytsn byzyldz ya benimde 1 yaşına girecek bebeğim doğum günü için kendim yapmaya çalıştım Herseyi zmaan buldukça az az yapmaya çalışıyorum işte 1 Güne sığdıramam benim bebe çok yaramaz hiç durmuyor 🤣
Nezzz_ damlaytsn Yaprak sarması ben 2 gün beklettim üstte bişey olmadı ama sizin o güne çok var cumadan sarsaydınız olabilirdi riske atmayın dondurucu koyun bencede
3oglanannesi damlaytsn yok canim direk cikar tencerreye koy cogunluguna gore 1 yada 2 bardak su ekle tuz yağ pişir kısık ateste