biimiyomyardimet cyln0 evet benim kızımda çok koparırdı, avent kullanıyorduk. Resmen stoklu almaya başlamıştım kutu kutu😅büyüdükçe direkt çiğneme moduna girmişti. 🤦🏻♀️
citlembik2905 Bizim de başımıza geldi her hafta emzik alıyorduk. Sonra gidip ucuz emzik aldim ucu diğerine benzeyen. Çok şükür tuttu ve bir daha koparmadi ajshsggdd pahalı emzige garezi vardi sanirim