Benim kızım 4 aylık doğduğundan beri aynı sorunu yaşıyoruz. İlk netira kullandık geçer gibi oldu sonra ılık su, masaj, çay, süt hepsini denedik ama hala devam ediyor çaresiz kalıyor insan . Masaj öneriyor doktorlar ama çok ağlıyor ne yapacağım bilmiyorum, inşallah geçer