PeekaBoo_ benim kızımda da vardı, göz pınarlarına masaj yaparak düzeldi. Masaj dediğim göz pınarına temiz elle minik minik basılar uyguluyorsunuz. Geçmezse damla vermişti kullanayım diye ama geçince kullanmadık. Anne sütü falan kesinlikle göze sürülmemeli demişti doktorumuz, aynı şekilde çay da sürülmezmiş. Geçmiş olsun 🌸