Ara ara benim oğlum da böyle sürüyor arabalarını. Bir ara çok sık yapıyordu şuan unuttu sanırım. Mutsuz olduğundan yaptığını sanmıyorum. Yatarak arabaya daha fazla yakınlaşıp incelemeyi, izlemeyi, nasıl hareket ettiğini falan izliyordu. Keşif dönemleri…
Şu sıralar çok görmüyorum çünkü şimdi de koltukların tepesinde sürmeyi öğrendi 😄