berengulce sgull ay öyle şey olur mu ya 2. Ay asisi demi yanlış anlamadım? O aşı karma asi, kpa asisi ve verem aşısı. Neye dayanarak bunu söyledi anlam veremedim
aycoregim sgull boyle bisey olamaz cunku her asinin ayri barkodu var ve o barkod okutularak bebegin enabizina isleniyor. Ozel asilarin bile kutusunu goturup islettiriyorsunuz ebe ya da hemsireye. O doktor hangi cagda kalmis, diyesiye mi oluyor bu isler
tahin Yaso_ biz 2 ay aşısına geldik verem ve bacaktan biri oldu, 3. Aşıyı karma olacak diğer haftalarda gelince dedi
cemreninannesi_ Yaptırın endişe edeceğiniz bir durum yok. Salgınlar aşı yaptırmayan ebeveynler yüzünden yeteri kadar artıyor zaten olan o bebeklere oluyor
3kedili2bebekli elifozkan kafanız karismasin ya 9 ayda 12 de yapıyorlar ona bölgeye göre karar veriliyor benim doktorum 12. ayda yapmıştı salgın yok diye
clsknu lidokain haşlamak işte neyini anlamadınız yahu . Siz gidip 5 6 tane iğne vurulur muydunuz da el kadar bebekler vuruluyor o kadar iğneyi .
tugces09 Yaso_ yeni sistem bu şekilde haberlerden gördüm. Benim bebeğim 2024 Ağustos doğumlu ilk 6 ay nerdeyse her ay asi oldu
sgull aycoregim bende ilk defa duydum oğlum 2 aylık sonuçta 30 yıllık dr diyorsunuz bilindik hastane ve tavsiye üzerine gittim
aycoregim sgull yo siz haklisiniz biz bilmedigimiz icin onlar ne derse onu yapıyoruz. Ama sistem de boyle yani. Hatta ben menenjit asisi yaptirdim gecen ay ogluma. Bir ay kutulari sakladim 6 ay asisinda hepsini beraber isletmek icin. Gerci islememis onlar da gidip bir kavga edicem mecbur
sgull aycoregim bizlerde bilgi sahibi olmadığımız için dokturların dediklerine inanıyoruz benim ilk çocuğum hiç bilgim yok çevremdeki herkesin çocukları 4 .5 yaşında hatırlamıyor kimse keşke aşı kartlarının yanına zorunlu zorunlu değil diye bir ibare olsa bizde ona göre hareket etsek
Papatya-eylul88 elifozkan ben 9 aylikken yaptirmadim gerek duymadim.mecbur degil zTen 12 ayda yaprirdim
ceylin833_ Yaso_ bi ilaç bi antibiyotik verene kadar kırk kere düşünüyyoruz aşının içerisinde bir çok madde var vücudunun aşıyı kabul etmesini beklemek yararlı olduğunu düşünmek ne kadar faydalı bilmiyorum
aycoregim sgull bayagi ugrastiriyorlar toplum bagisikliginin azalmamasi icin asiya tesvik ediyor saglikcilar da. Ben yaptiriyorum sahsen hepsini özel olanlari da ucreti ile
ticktack Biz dogumda ve 1 aylıkken hepatip b yaptrdık şimdi karma aşıları var onlarıda yaptırırsak 5 doz heptip b yapilmşs olacak, acaba bebeklere 5 doz hepatip b yapip zarari olup olmayacagı test edildi mi ?
ticktack Eski sisteme göre aşı yaptıranlara 5 karma aşıya devam etmeleri gerekirdi diye düşünüyorum bişey cikariyorlar sonra herkese onu diretiyorlar