yaseminmetehanahmet Kızlar bugün sağlık ocağına 1.ay aşımız için gittik ama artık yeni sisteme göre bu aşının ikinci ayda 6 lı karışım olarak yapılacağını söylediler bu ayda yapılmanın gereksiz olduğunu söyleyiş bizi geri gönderdiler.Aşılar hakkında ne düşünüyorsunuz kafam çok karıştı
mommommmm yaseminmetehanahmet az önce bende bir video izledim benim de kafam çok karışık ya birden fazla sonuçta bir aşı da bile ateş vs oluyor benim de bebeğim 27 günlük bana da bekleyelim dediler
[silindi] yaseminmetehanahmet evet birinci ayda yapılan aşı 5li karma aşılar içine taşındı artık 6lı karma aşı olarak yapılacak. Aslında değişen bir şey yok sadece birinci ay aşısı aşı takviminde yer değiştirmiş oldu bir enjeksiyon az yapılacak bebekler açısında iyi bir şey.
ayran yaseminmetehanahmet ben rota aşısı için gittiğimde ebeye sordum bu aşıların tek olması bize vuruyor mu diye sistemden baktı evet size oluyor dedi kızım 5 aylık 6. Ayında geliceksin ekstra olarak Hepatit B yi eklemişler dedi sonra ta 1 yaşında geliceksin dedi . İnstagramda takip ettiğim dr var dr.umur_ozdol video paylaşımı var isterseniz izlersiniz. Birinci dozu doğar doğmaz yapılacak yine fakat 2. Doz 2.aydaydı onu iptal ettiler 6 ayda olan aşılarla beraber tek iğne şeklinde uygulanacak
Gokturkmom yaseminmetehanahmet bizde 4.aydayız bugün 5li karma için gittik 6lı karma gelene kadar bekleyeceğiz dediler ellerinde yokmuş
elifozkan yaseminmetehanahmet ben de 6.aya kdar yaptırdım 9aylık aşısı ile 12.aydaki aynıymıs benim de o kafamı karıstırdı
momas yaseminmetehanahmet yeni takvim öyleyse yapmazlar 2. Ayda başlıyormuş artık. Her aşıyı yaptırdım yaptırmaya da devam edicem. Bu aralar mesela menenjitte ölen çocuk sayıları arttı
3kedili2bebekli elifozkan kafanız karismasin ya 9 ayda 12 de yapıyorlar ona bölgeye göre karar veriliyor benim doktorum 12. ayda yapmıştı salgın yok diye
Papatya-eylul88 elifozkan ben 9 aylikken yaptirmadim gerek duymadim.mecbur degil zTen 12 ayda yaprirdim
yaseminmetehanahmet momas evet öyleymiş ama bu kadar aşı karması çocuğu çok etkilemez mi yazık ya küçücük bedenleriyle
Nikita yaseminmetehanahmet Aslında daha iyi. Sisteme verilen mikrop bir defada bağışıklığı devreye sokuyor ve bir kerede o mikropların hepsine bağışıklık kazandırılıyor. Daha az yoruluyor bedeni
ceylin833_ yaseminmetehanahmet bi ilaç bi antibiyotik verene kadar kırk kere düşünüyyoruz aşının içerisinde bir çok madde var vücudunun aşıyı kabul etmesini beklemek yararlı olduğunu düşünmek ne kadar faydalı bilmiyorum
clsknu yaseminmetehanahmet bende bununla ilgili dün haberlerde gördüm sosyal medyada yeni sistem gelmiş artık 1. Ay 2. Ay aşıları toplam hepsi 6. Ayda hepsi birden vurulacak mış. Çok saçma oldu hepsi birden olursa çocuk nasıl dayanır haşlıyorlar resmen . Bu yeni sistem böyleymiş
berengulce clsknu bu aşı karma aşının icine eklendi karma asi 2, 4 ve 6. Ayda yapılıyor ve 18. Ayda rapel dozu yapılıyor. Yani bebek toplamda 5 kez hepatit b alıyor. Eski sistemde 3 tü hepatit b. Doğumda, 1. Ay 6. Ay seklindeydi. Umarım açıklayıcı olmuştur 🥰
etl yaseminmetehanahmet bizimde az kaldı 1 yaşımıza aşı vurunmuyor mu? Bize 9 ay yada 1. Yaş da kkk aşısı olaçağı söylendi bende 1 yaşında olmasını terçih ettim ne olaçak şimdi?