okyanustabirbulut teşekkür ederim. 🙏🏻 arabası da vardı, onu üzerime geçirmedi mesela. Başınızı sokacak yer olsun, ilk ben ölürsem sizi kapıya koyarlar derdi rahmetli. O kadar çabaya bize karşı uzak durdukları için biliyordu. Ben de, babam da çok koştuk peşlerinde bir aile olabilelim diye. Babamın onlara karşı hiçbir kötülüğü yoktu. Hep bize vardı. Buna rağmen onlar kinli, ben yine unutan affeden ve taraf. Cenaze günü onların düğün günüydü sanki. Abim beni fark etmediği sırada başka birine “100 yaşına kadar yaşayıp, bunları da ben gömeceğim” dediğini duydum, bizim için.. ben de aptal kafam ilk gördüğümde boynuna atladım, belki kinleri sadece babamadır. Babam gitti, belki biz görüşürüz diye düşündüm. En acı çeken ben, cenaze işlerinden, gasilhaneye kadar ben taşıdım ve koşturdum. Ayy, biraz içimi dökmüşüm gibi oldu. 🥹