Merhabalar,
Bir konuda yardıma ihtiyacım var.
Başına böyle bir durum gelen varsa süreci aktarırsa çok sevinirim.
Biz 3 kardeşiz ve ben en küçükleriyim. Babamın ikinci eşten olma çocuğuyum. Diğer kardeşlerim ilk eşinden. Babam, annelerini terk etti diye senelerce babam ile görüşmediler.
Babam ise öldüğünde annemin ortada kalmaması için evi benim üzerime yapıp, anneme intifa hakkı verdi.
Şimdi ise kardeşlerim evi istiyor. Hepsi trilyoner ve firma sahibi. Tek evden gelecek paralara ihtiyacı yok fakat bizi ortada bırakmak için evi satmak istiyorlar. Evden gelecek 500.000₺ onların bir aylık masrafları bile değil. Yatı, villası, çeşit çeşit arabaları olan zengilikteler.
Asıl sorum, tapuyu bozamayacakları bir durum var mıdır? Annem ölse dahi evi vermek istemiyorum. Senelerce aşağılandık, dışlandık kardeşlerim tarafından. Senelerce babama biz baktık, kapımızı dahi çalmadılar. Onların o kadar zenginliğinde annem ile ben senelerdir çalışıp anca geçinebildik. Şimdi ise elimizde bu evden başka hiçbir şey yok.
Tenkis davasını kazanıp, tapuyu bozabilirler mi? Veya tapunun bozulmaması için yapılan bir şey var mıdır?
Özet geçmek istesem de biraz uzun oldu, kusura bakmayın.