Boncukdefne52 Bu söyledikleriniz benim kızımda da var. İlk kelimesi 5 aylıkken başladı, 8 aylıkken 2 kelimelik cümle kurdu. Şuan 28 aylık; çok uzun cümleler kurar, espri yapar, ingilizce-türkçe şarkılar söyler, merak ettiği nesnelerin ingilizcesini sorar. İngilizce renkleri, birçok hayvan, bitki isimlerini bilir. Sayıları, harfleri biliyor. Çoğu yetişkinin bilmediği böcek, kuş, bitki türlerini bilir. Sıfır ekran ilerliyoruz. En uç nokta bir yerde Hayırlı Bayramlar yazısını görüp yazanın ne olduğunu bizden önce söylemesi. 9 aylıkken yemeğini kendi yemeye başladı. Şuan dökmeden yemek yer. Ben ortalama zekada olduğunu düşünüyorum kızımın; fakat çok ilgilendiğimiz için, ekran olmadığı için, bunları yaşıtlarına göre daha erken yaptı.