momof2baby NeclaLeylaCeydaOhnealaneala 31 yasındayın geriye bi eş onayı lazım ah ah yapabildiğimiz kadar degil bakabildigimiz kadar cocuk yapmalıyız ama anlamıyor
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala momof2baby Erkekler anlamaz. Daha doğuma girmeden bile kalp kırmaya başladı benimki. Ağlayarak girdim hastaneye :(
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala tahin geçmiş olsun. Anladım, bende ameliyat zamanına kadar söylemeyi düşünüyorum. Bağırsak yapışıklığı mevzusu var benmde, tamam diyip kabul edebilirler. İnşallah tabi
sedatadik NeclaLeylaCeydaOhnealaneala yaşla alakası yok 3.dogumfa doktor kendisi söylüyor zaten baglatmayi düşünüyor musun diye bana kendi dedi mesela istermisin eşinle konuş diye doğurma artık dedi hatta sezeyandan sonra 4.yasak karnının içi çok fenaydı dedi diğer ikisinide özelde yapmıştım
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala sedatadik Dün giriş işleminde banada soruldu eşim imzaladı. Bağlamışlardır herhalde 😂 Zaten biliolar halimi, ameliyat sırasında neredeyse 100 kere yukarısı yapışık aşağısı yapışık dediler, bayağı bir sorun oldu onlar içinde :(
Hayallerhayatolsa 54321betul o dogumdandır bende bahkattım ama ameliyat oldum alttan o sırada bagkattım
54321betul Hayallerhayatolsa geçmiş olsun Benim ağrım da geçti sayılır dediğiniz gibi doğumdan kaynaklıydı sanırım